İzlemeyi Düşündüğüm Kore Dizileri

Öncelikle belirtmeliyim ki Secret Garden, Coffee Prince, The Greatest Love izleyip bitirdiğim diziler arasında. Kore dizilerinde en çok bunu seviyorum zaten: İzleyip BİTİRMEYİ! Bizde bir diziyi izleyip bitirmek beş kore dizisi izlemeye eş değer sanırım, illa kabak tadı verdiriyor insana. Neyse konudan sapmadan bir ara izlemeye başlayıp sonrasında bıraktığım dizileri de yazayım:

1- Pasta: 4te kaldım.

2- 49 Days: Bunda da 5. bölümde kaldım sanırım.

3- My Girlfriend is a Gumiho: İlk bölümünü bile bitiremedim. Sanırım bunu  pas geçeceğim. Zira ne oyuncular ilgimi çekti, ne de dizi beni sardı.

Pasta ve 49 days bir kenarda duradursun, “My Name is Kim Sam Soon” ya da diğer adıyla “My Lovely Kim Sam Soom” yeni izlemeye başlanıp 9. bölüme geldiğim bir dizi. 16 bölümden itibaret olduğu için artık bunu bitiririm kısa zamanda.

Neleri İzlemek İstiyorum:

Herkesin ayıla bayıla izlemiş olduğu Boys Over Flowers var bir kere listede.

Yoon Eun Hye’nin oynadığı “Lie to me” de bu listeye dahil edilebilir. Ve bir de “I’m Sorry I Love You” da eklemek lazım. “Hello My Teacher” konusunda henüz kararsızım. Gong Yoo oynadığı için tercih edilebilir belki. Şimdilik böyle, önerileriniz?

5 thoughts on “İzlemeyi Düşündüğüm Kore Dizileri

  1. mydestiny diyor ki:

    Merhaba, hoşgeldin blog dünyasına:)

    İzleme listen şahaneymiş. Pasta’yı nasıl dördüncü bölümde bırabilirsin, kesinlikle devam et çok eğlenceli bir dizidir. Gumiho’yu yeni izleyenlerdenim, dizi bittiğinde nasıl bu kadar geç izlerim ben bunu diye hayıflanmıştım. Yarım bırakmana şaşırdım, zoruma gitti :D Devam etmelisin, benden söylemesi ;)

    I’m sorry I love you koyu dramdır hemen hemen tüm Koreseverlerin izlediği ortak dizidir bana göre. Ben severek ağlayarak izlemiştim. Hello my teacher ise; Gong Yoo diyorum, Gong Hyo Jin diyorum izle diyorum:))

    Boys Over Flowers çiçek dörtlümüz sayesinde izlediğim en güzel dizilerden biri oldu. My Name is Kim Sam Soon, ben de yeni bitirdim hakkın yazı yazılması gereken güzel bir diziydi. 49 Days’i bitirmişsin zaten.

    Çok konuşmuşum:) İyi seyirler^^

    • Merhaba hoşbulduk:) Pata ve Gumiho beni pek sarmadı belki de Secret Garden, The Greatest Love gibi dizilerin üzerine izlemeye başlamamdandır; ama dediğin gibi devam etmeye çalışacağım, zira hiçbir şeyi yarım bırakmaktan hoşlanmıyorum.
      My Name is Kim Sam Soon ise dün itibariyle bitirdiğim bir dizi, hoş bir diziydi ama bu zamana kadar izlediklerimin çok gerisinde kaldı ne yazık ki. Başka önereceğin diziler varsa önerebileceğin duymak isterim. Teşekkürler:)

  2. mydestiny diyor ki:

    En komik ve en güzellerden başladığın için diğerleri seni sarmıyor olabilir tabi :D Ama Gumiho çok komiktir nasıl sarmadı seni anlamadım. Japon dizisi önerebilirim yeni bitirdim ve çok beğendim: Love Shuffle. Kore’den devam edersek eğer: “Can you hear my heart?” diyorum. Çok ama çok beğendiğim bir diziydi. Blogumda hakkında yazı yazmıştım, önbilgi almak için okuyabilirsin. Sıcacık bir diziydi, herkese tavsiye ediyorum bu aralar..

    İyi seyirler ^^^

    • Love Shuffle’ı duydum sanki ona bakabilirim. “Can you hear my heart?” 2011 yapımı değil mi? Çünkü bir sitede 2011 yılının en beğenilen dizisi çıkmıştı diye hatırlıyorum ankette. “Can you hear my heart?”a başlayabilirim o zaman. Bu arada “Pasta” ve “Gumiho”ya da devam edip bitirmeye çalışacağım, bakarsın ileriki bölümlerde beni yavaş yavaş sarmaya başlar. Önerilerin için komao:)

      • mydestiny diyor ki:

        Evet Can you heart my heart 2011 yapımı. En iyi dizi seçildiğini bilmiyordum ama reytinglerinin iyi olduğunu duymuşum. Benim gözümde de en iyi Kore yapımı dizilerinden oldu şimdiden. Seversin umarım:)

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

